A Yellow Tail a világ legerősebb bormárkája lett, immár a hatodik egymást követő évben.

A Yellow Tail a világ legerősebb bormárkája lett, immár a hatodik egymást követő évben.

A Wine Intelligence legfrissebb Vinitrac felmérése szerint, amely világszerte több mint 466 millió borfogyasztó megítélését méri, az ausztrál családi tulajdonban lévő bormárka, a Yellow Tail nem csak a globális márkaerő index első helyét szerezte meg, hanem az affinitási és ajánlási pontszámok alapján a "Legkedveltebb bor" címet is elnyerte 2023-ban.

A Wine Intelligence felmérése a fogyasztók visszajelzéseit tartalmazza a márkák egészségére vonatkozó kulcsfontosságú intézkedésekről 23 kulcsfontosságú borpiacon. A Yellow Tail 2023-ban ismét az első helyet foglalja el, a márkaerő-index pontszámai 2,5 ponttal emelkedtek a 2022-es olvasathoz képest, és 8,8 ponttal megelőzték az összes többi bormárkát. A Yellow Tail 10 piacon ért el top helyezést, és az egyetlen ausztrál bormárka volt, amely globálisan is bekerült a top 3 listára.

Libby Nutt, a Casella Family Brands globális marketing- és exportértékesítési igazgatója úgy véli, hogy a Yellow Tail folyamatos sikere annak köszönhető, hogy a márka világszerte erős kapcsolatot tart a fogyasztókkal.

"Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy megőriztük a világ legerősebb és legkedveltebb bormárkájaként elfoglalt helyünket. Ez valóban annak a kapcsolatnak a bizonyítéka, amelyet a Yellow Tail világszerte kiépített a vásárlóinkkal, valamint mindazoknak a kemény munkájának, akik részt vesznek nagyszerű boraink létrehozásában.”

Nutt így folytatja: "A Yellow Tail célja, hogy nagyszerű ízű borokat hozzunk létre, amelyeket mindenki élvezhet, és az, hogy világszerte a legkedveltebb márkaként ismerik el, rávilágít arra, hogyan folytatjuk a növekedést ezzel a vezérelvvel az élen."

A 2001-es szerény kezdetekből a Yellow Tail a világ egyik vezető és legismertebb borává nőtte ki magát. Ma a Yellow Tail-t a Casella család hatodik generációja készíti a családi tulajdonban lévő borászatban, az ausztráliai Yendában, és Ausztrália egyik legnagyobb borexportőrének számít.

Ugrás a YELLOW TAIL BOROKRA!

Hírek

  • Beluga vodka – A legdrágább ital, ami feldühít és lenyűgöz egyszerre

    Beluga vodka – A legdrágább ital, ami feldühít és lenyűgöz egyszerre

    Beluga Epicure: amikor egy ital többet jelent pénznél

    A „vodka” szó hallatán legtöbben egyszerű, kristálytiszta szeszesitalra gondolunk – de a Beluga vodka ezt a fogalmat egészen új dimenzióba emeli. Különösen igaz ez a Beluga Epicure by Lalique esetében, amelyet a Heinemann webáruházban 3 999 000 Ft-os áron találunk meg. Bár a termék jelenleg nem elérhető, ez valahol teljesen érthető: ez az ital nem a napi fogyasztásra készült, hanem a luxus csúcsa, és mint ilyen, ritka, kívánatos – és sokak számára irritáló.

    tovább
  • Bemutatkozik a Jim Beam Black 7 éves 1 liter – Újdonság a bourbon világában

    Bemutatkozik a Jim Beam Black 7 éves 1 liter – Újdonság a bourbon világában

    Ha egy igazán stílusos, mély karakterű bourbon whiskey-t keresel, ami tökéletesen illik az elegáns estékhez vagy egy hangulatos baráti beszélgetéshez, akkor a Jim Beam Black 7 éves bourbon whiskey 1 literes változata lehet az új kedvenced. A Jim Beam név önmagában is garancia a minőségre, de ez a nagyobb kiszerelés most új dimenzióba emeli az élményt.

    tovább
expand_less