Goldkenn

1982-ben a Goldkenn együttműködött a Choco‑Diffusion csoporttal, amely lehetővé tette a termékek világméretű elterjedését, különösen a duty‑free piacokon. 2010-ben a Choco‑Diffusion felvásárolta Goldkenn márkát, amit 2011-ben a svájci Le Locle‑be, az UNESCO által elismert óragyártás központjába költöztettek, biztosítva a svájci kézműves hagyomány és az innováció folyamatos ötvözését.

Innováció és alkohollal töltött csokoládék: 1985 óta a Goldkenn a híres italmárkákkal folytat együttműködéseket, hogy létrehozza a Liqueur Collection termékeit. Első partnerük a Rémy Martin, ezt később olyan nevek követték, mint Jack Daniel’s, Cointreau, The Botanist, Amarula, Williamine Morand és Malibu . Ezek a likőrös csokoládék jellegzetes figurái a márkának, melyek összekapcsolják a svájci csokoládékészítés minőségét a neves prémium italok karakterével .

Két zászlóshajó kollekció:

  • Gold Collection – az ikonikus Goldbar® aranytégla csokoládé, utazóbarát és látványos ajándék.

  • Liqueur Collection – alkohollal töltött csokoládék a világ vezető italmárkáival: likőrös pralinék és szeletek egyedi ízélménnyel.

Svájci minőség, globális jelenlét: A teljes termékpaletta Svájcban készül, gondosan válogatott összetevőkből, megőrízve a „Swiss Made” elvárt színvonalát. A csomagolás esztétikus, gyakran díjnyertes, tükrözi a márka eleganciáját és innovációját .

Összegzésként, a Goldkenn egyedülálló helyet foglal el a prémium csokoládépiacon: luxus aranyrudak, ikonikus alkoholos pralinék és kifinomult design egyben, a svájci kézművesség és innováció garanciájával.

Goldkenn – A svájci csokoládé és arany tradíció találkozása

A Goldkenn 1980-ban született Genfben a Léman-tó partján, Steven Goldstein és Christian Belce‑Kennedy alapításával, nevük kombinációjaként. A márka célja az volt, hogy két erős svájci szimbólumot ötvözzön: a svájci csokoládé mesterségét és a banki stabilitást – megszületett az ikonikus Goldbar®, a tökéletes aranyrúd-replika, amely belül finom svájci pralinét rejt.

expand_less