
1982-ben a Goldkenn együttműködött a Choco‑Diffusion csoporttal, amely lehetővé tette a termékek világméretű elterjedését, különösen a duty‑free piacokon. 2010-ben a Choco‑Diffusion felvásárolta Goldkenn márkát, amit 2011-ben a svájci Le Locle‑be, az UNESCO által elismert óragyártás központjába költöztettek, biztosítva a svájci kézműves hagyomány és az innováció folyamatos ötvözését.
Innováció és alkohollal töltött csokoládék: 1985 óta a Goldkenn a híres italmárkákkal folytat együttműködéseket, hogy létrehozza a Liqueur Collection termékeit. Első partnerük a Rémy Martin, ezt később olyan nevek követték, mint Jack Daniel’s, Cointreau, The Botanist, Amarula, Williamine Morand és Malibu . Ezek a likőrös csokoládék jellegzetes figurái a márkának, melyek összekapcsolják a svájci csokoládékészítés minőségét a neves prémium italok karakterével .
Két zászlóshajó kollekció:
-
Gold Collection – az ikonikus Goldbar® aranytégla csokoládé, utazóbarát és látványos ajándék.
-
Liqueur Collection – alkohollal töltött csokoládék a világ vezető italmárkáival: likőrös pralinék és szeletek egyedi ízélménnyel.
Svájci minőség, globális jelenlét: A teljes termékpaletta Svájcban készül, gondosan válogatott összetevőkből, megőrízve a „Swiss Made” elvárt színvonalát. A csomagolás esztétikus, gyakran díjnyertes, tükrözi a márka eleganciáját és innovációját .
Összegzésként, a Goldkenn egyedülálló helyet foglal el a prémium csokoládépiacon: luxus aranyrudak, ikonikus alkoholos pralinék és kifinomult design egyben, a svájci kézművesség és innováció garanciájával.
Tovább a márkaoldalra